- PRVA SAJBER ŠKOLA BUDUĆNOSTI
5. RAZRED
REZERVIŠITE MESTO NA VREME, BROJ MESTA JE OGRANIČEN
UZRAST
11 godina
BROJ
6 polaznika
UKUPNO
36 termina
TERMIN
1x nedeljno
DINAMIKA
60 minuta
NIVO
napredni
LEKCIJE
36
NAČIN RADA
Cilj modula za 5. razred je učenje i usvajanje logičkog razmišljanja na kreativan i inovativan način. Osnova modula su praktične vežbe u kojima deca usvajaju nova savremena znanja kroz igru i zabavu ispoljavajući svoju kreativnost i inovativnost u rešavanju problema. Plan i program modula za 5. razred je usmeren na dugoročne ciljeve a ne kratkoročne ishode i postignuća, što će upotpuniti celovito sagledavanje deteta, njegovog vaspitanja i obrazovanja. Kroz sadržaje predstavljene na kreativan i inovativan način deca sa lakoćom upoznaju informatiku i računarstvo na njima blizak način.
Modul za peti razred je stvaran na iskustvima domaće prakse i teorija i može u značajnoj meri doprineti u bogaćenju dečijeg znanja kroz timski rad i saradnju u rešavanju praktičnih problema. Sva oprema koja se uotrebljava tokom trajanja modula je poslednje generacije i izvodi se po principu jedan polaznik – jedan računar kroz usvajanje praktičnih znanja primenom multimedijalnih sadržaja, inovativnim obrazovnim tehničkim sredstvima i metodama.
ZAŠTO IZABRATI NAS
Samo je jedan period života sa toliko otvorenih mogućnosti, u kome dete sa toliko energije, istrajnosti i entuzijazma ovladava i razvija složene kapacitete od kojih će zavisiti njegove buduće mogućnosti, njegova ličnost i uspešnost funkcionisanja u daljem životu. Taj period je školski uzrast. Zbog toga je i treći razred, godina školskog uzleta, koliki i kakav će taj uzlet biti, zavisiće od svih nas koji radimo na školskom vaspitanju i obrazovanju deteta.
- Autentičan i orginalni program
- Stručna i kompetentna edukacija
- STEAM metodologija edukacije
- Jedinstvena Montesori metodologija
- Ljubazna i otvorena atmosfera
- Kreativno i interaktivno učenje
- Rad zasnovan na praktičnoj edukaciji
- Primena savremene i pametne tehnologije
- Individualna posvećenost
- Multimedijalna edukacija
- Savremeni uslovi i briga o udobnosti
- Zdrave aktivnosti
- Dinamičan timski rad i socijalizacija
KAKO MI UČIMO?
ŠTA UČIMO
Iz svake nastavne oblasti koja se proučava postoji optimum koji svi polaznici trebaju dostići. Edukacijom stečena znanja sa redovnih školskih časova, na našem modulu za 4. razred, deca na interaktivan način kroz igru i upotrebu savremenih tehnologija svoja znanja utvrđuju, nadograđuju i proširuju. Takođe, proučavaju se i neke druge oblasti koje obogaćuju znanje i oplemenjuju karakter deteta. Edukativni sadržaji prilagođeni su tempu usvajanja sadržaja za svakog deteta individualno i u skladu sa njegovim sklonostima i mogućnostima.
INFORMATIKA
Usvajanje praktičnih znanja iz oblasti informatike
RAČUNARSTVO
Usvajanje praktičnih znanja iz oblasti računarstva
ALGORITMI I KODIRANJE
praktične vežbe
SCRATCH
programski jezik
visokog nivoa
ROBOTIKA
2023. godna
U TOKU
DIGITALNA BEZBEDNOST
2023. godna
U TOKU
DIGITALNI BONTON
2023. godna
U TOKU
MULTIMEDIJA
2023. godna
U TOKU
MONTESORI EKSPERIMENTI
2023. godna
ZAVRŠEN
AKTIVNOSTI ZA PODSTICANJE PAMĆENJA
2023. godna
U TOKU
AKTIVNOSTI ZA PODSTICANJE KONCENTRACIJE
2023. godna
ZAVRŠEN
PRIRODA I DRUŠTVO
2023. godna
U TOKU
REZULTATI MODULA
- Bolji uspeh u školi
- Bolje pamćenje i koncentracija
- Sticanje praktičnih veština
- Razvoj intelektualnih sposobnosti
- Razvoj matematičkih pojmova
- Samopouzdanje i bolje učenje
- Razvoj liderskih veština
- Razvoj intelektualnih sposobnosti
- Povećanje emocionalne inteligencije
- Čitanje i pisanje
- Razvijena moć vizuelizacije
- Poboljšanje pažnje i memorije
- Razvoj algoritamskog razmišljanja
- Informatička pismenost
- Podrška fizičkom razvoju
UTISCI I KOMENTARI
Naučili su slova, brojeve, “gomilu” pesmica, novih igri, reči na engleskom jeziku. Oduševljeno mi je dete bilo posle ekskurzije. Sve preporuke.
Tamara Rakić
Veoma mi se dopada to što postoji individualan pristup svakom detetu, kao i upoznavanje dece kroz neki praktičan rad i kroz razgovor.
Jelena Stevanović
Program prati interesovanja deteta i, samim tim, pomažu mu da se razvija u onom smeru koji taj trenutak zahteva, za svako dete pojedinačno, prema interesovanjima i osobinama. Za svaku pohvalu.