- PRVA SAJBER ŠKOLA BUDUĆNOSTI
4. RAZRED
REZERVIŠITE MESTO NA VREME, BROJ MESTA JE OGRANIČEN

UZRAST
10 godina
BROJ
6 polaznika
UKUPNO
36 termina
TERMIN
1x nedeljno
DINAMIKA
60 minuta
NIVO
napredni
LEKCIJE
36
ŠTA UČIMO
Naša škola programiranja za decu u Kruševcu nudi bogat i dinamičan nastavni plan koji omogućava deci da razvijaju ključne veštine kroz igru, kreativne aktivnosti i upotrebu savremenih tehnologija. Program je usklađen sa potrebama i mogućnostima svakog deteta, uz primenu STEAM metodologije koja integriše nauku, tehnologiju, inženjering, umetnost i matematiku.

POČETNO KORIŠĆENJE RAČUNARA
Deca će naučiti osnove rada sa računarom, uključujući kako da koriste tastaturu, miša i osnovne funkcije operativnog sistema.

POČETNO KORIŠĆENJE PROGRAMA
Uče osnovne aplikacije poput Word-a i PowerPoint-a, razvijajući veštine potrebne za obavljanje svakodnevnih zadataka na računaru.

ALGORITMI I KODIRANJE
Deca će razumeti osnovne principe algoritama i naučiti kako da pišu jednostavne programe koristeći popularne programske jezike.

BLOKOVSKO PROGRAMIRANJE
Kroz korišćenje vizuelnog programiranja, deca se upoznaju sa osnovama algoritama i logičkog razmišljanja.

ROBOTIKA
Deca će se upoznati sa svetom robotike, koristeći micro:bit uređaje za kreiranje i programiranje jednostavnih robota.

DIGITALNA BEZBEDNOST
Uče kako da se bezbedno koriste internetom, prepoznaju opasnosti online i primenjuju savete za zaštitu privatnosti.

DIGITALNI BONTON
Deca će usvojiti pravila ponašanja u digitalnom svetu, uključujući pristojnost u komunikaciji putem interneta.

STEM PROGRAM
Kroz STEM pristup, deca će razvijati veštine iz nauke, tehnologije, inženjeringa i matematike, istražujući zanimljive projekte i izazove.

AKTIVNOSTI ZA PODSTICANJE SAMOPOUZDANJA
Kroz interaktivne i kreativne aktivnosti, deca će razvijati svoje samopouzdanje i sposobnost da se suočavaju sa izazovima.

AKTIVNOSTI ZA PODSTICANJE PAMĆENJA
Deca će učiti različite tehnike pamćenja koje im pomažu da lakše usvoje i zapamte nove informacije.

AKTIVNOSTI ZA PODSTICANJE KONCENTRACIJE
Kroz igre i zadatke koji zahtevaju pažnju, deca će naučiti kako da poboljšaju svoju koncentraciju i fokus.

AKTIVNOSTI ZA PODSTICANJE PAŽNJE
Aktivnosti koje podstiču pažnju pomažu deci da se bolje koncentrišu na zadatke i efikasnije rešavaju probleme.

OSNOVE Word-a
Deca će naučiti kako da koriste Microsoft Word za kreiranje, uređivanje i formatiranje dokumenata.

OSNOVE PowerPoint -a
Deca će savladati osnove Microsoft PowerPoint-a, učeći kako da kreiraju vizuelno privlačne prezentacije.

FIZIČKO VASPITANJE
Deca uče kako da pravilno sede, kada je potrebno da prave pauzu, koje vežbe izvode u sedećem položaju čime im pomažemo u prevenciji različitih deformiteta.
KAKO MI UČIMO?

NAČIN RADA
Naš pristup učenju za 4. razred bazira se na savremenim metodama koje omogućavaju deci da na interaktivan i zabavan način savladaju nova znanja. Kroz igru i praktične aktivnosti, deca se upoznaju sa svetom programiranja, robotike i informatike, razvijajući ključne veštine za budućnost.
Naša škola programiranja za decu koristi STEAM metodologiju koja integriše nauku, tehnologiju, inženjering, umetnost i matematiku, omogućavajući deci da usvoje veštine koje su ključne za razvoj intelektualnih i socijalnih sposobnosti.
Deca se upoznaju sa micro:bit robotikom, učestvuju u blokovskom programiranju, razumeju osnove algoritama i kodiranja, te razvijaju emocionalnu i socijalnu inteligenciju kroz timske aktivnosti. Uz pomoć naših obrazovnih tehničkih sredstava, nastavnici pružaju individualnu podršku svakom detetu u skladu sa njegovim potrebama i mogućnostima.
Na ovaj način, naša škola programiranja ne samo da omogućava deci da savladaju tehnološke veštine, već i da se upuste u kreativno rešavanje problema i razvijaju veštine koje će im biti potrebne u budućim životnim i profesionalnim izazovima.


ZAŠTO IZABRATI NAS
Naša škola programiranja za decu pruža jedinstveni edukativni pristup koji se bazira na savremenim metodama i tehnologijama. Deca u 4. razredu imaju priliku da kroz micro:bit robotiku, blokovsko programiranje i STEAM metodologiju razvijaju ključne veštine za budućnost.
Škola programiranja koristi Montesori metodologiju, koja omogućava deci da uče kroz praktične aktivnosti, igru i kreativnost. Naši nastavnici pružaju individualnu pažnju svakom detetu, pomažući im da savladaju nove izazove i usvoje znanja iz oblasti informatike, matematike, umetnosti i drugih predmeta.
Naša škola se izdvaja po nekoliko ključnih prednosti:
- Autentičan i orginalni program
- Stručna i kompetentna edukacija
- STEAM metodologija edukacije
- Jedinstvena Montesori metodologija
- Ljubazna i otvorena atmosfera
- Kreativno i interaktivno učenje
- Rad zasnovan na praktičnoj edukaciji
- Primena savremene i pametne tehnologije
- Individualna posvećenost
- Multimedijalna edukacija
- Savremeni uslovi i briga o udobnosti
- Zdrave aktivnosti
- Dinamičan timski rad i socijalizacija
REZULTATI MODULA

- Bolji uspeh u školi
- Bolje pamćenje i koncentracija
- Sticanje praktičnih veština
- Razvoj intelektualnih sposobnosti
- Razvoj matematičkih pojmova
- Samopouzdanje i bolje učenje
- Razvoj liderskih veština
- Razvoj intelektualnih sposobnosti
- Povećanje emocionalne inteligencije
- Čitanje i pisanje
- Razvijena moć vizuelizacije
- Poboljšanje pažnje i memorije
- Razvoj algoritamskog razmišljanja
- Informatička pismenost
- Podrška fizičkom razvoju
UTISCI I KOMENTARI
Naučili su slova, brojeve, “gomilu” pesmica, novih igri, reči na engleskom jeziku. Oduševljeno mi je dete bilo posle ekskurzije. Sve preporuke.

Tamara Rakić
Veoma mi se dopada to što postoji individualan pristup svakom detetu, kao i upoznavanje dece kroz neki praktičan rad i kroz razgovor.

Jelena Stevanović
Program prati interesovanja deteta i, samim tim, pomažu mu da se razvija u onom smeru koji taj trenutak zahteva, za svako dete pojedinačno, prema interesovanjima i osobinama. Za svaku pohvalu.
