7. RAZRED

INFORMATIKA I RAČUNARSTVO I ROBOTIKA I PROGRAMIRANJE

UZRAST:

13 godina

DINAMIKA:

2 časa po 45 min.

TERMIN:

1x nedeljno (vikend)

Svi polaznici ovog programa dobijaju vrhunsku i savremenu edukaciju u praktičnom i teoretskom domenu u oblasti informacionih i računarskih tehnologija. Program je dinamičan i zanimljiv prilagođen ovom uzrastu, zasnovan na usvajanju raktičnih znanja.

Prošle godine si se verovatno prvi put sreo/srela sa programskim jezikom Python. Ove godine ćemo nastaviti u tom smeru i upoznaćemo se sa grafičkom bibliotekom PyGame, koja, kako joj ime kaže, služi za programiranje igara pomoću jezika Python.

Znanje i veštine se stiču na savremenoj računarskoj opremi poslednje generacije. Edukacija je interaktivna, uz primenu multimedijalne opremom – projektora i televizora. Našim polaznicima je omogućen rad na legalnom, licencnom softveru Windows 10 kao i na legalnom, licenciranom softveru Microsoft Office 2016. Praktična nastava izvodi se po principu jedan polaznik – jedan računar.

REZULTATI TESTA

Vasilije Đjurđević

0 POENA
TEST
0 POENA
AKTIVNOST TOKOM GODINE
0 POENA
UKUPNO

Danilo Petrovic

0 POENA
TEST
0 POENA
AKTIVNOST TOKOM GODINE
0 POENA
UKUPNO

Vladimir Šoškic

0 POENA
TEST
0 POENA
AKTIVNOST TOKOM GODINE
0 POENA
UKUPNO

Uroš Stevanović

0 POENA
TEST
0 POENA
AKTIVNOST TOKOM GODINE
0 POENA
UKUPNO
Celoviti razvoj deteta
Podsticanje osamostaljivanja
Podsticanje kreativnosti i individualnosti
Algoritamsko razmišljanje
Razvoj matematičkih pojmova
Programiranje PyGAME
Podrška saznajnom razvoju
Razvoj sposobnosti i osobina ličnosti
Negovanje motiva radoznalosti
Izgradnja saznanja o sebi i svetu oko sebe
Jačanje socio-emocionalne kompetencije
Podrška fizičkom razvoju

OBLASTI

Program pripreme dece za školu sastoji se od oblasti u koje su svrstani obrazovni sadržaji i aktivnosti putem kojih se ostvaruje opšta i posebna priprema dece za školu kroz praktičan rad.

WORD

Rad na logičkim strukturama teksta i stilova uz generisanje sadržaja tekstualnog dokumenta.

GRAFIKA I ANIMACIJA

vektorska i rasterska grafika, kreiranje i obrada kroz različite programske alate. Praktičan rad na kreiranju zanimljivih GIF animacija.

VIDEO ZAPIS

Šta je video i koj formati video zapisa postoje. Smimamo i kreiramo video zapise kroz različite programske alate.

PyGAME

upoznaćemo se sa grafičkom bibliotekom PyGame, koja, kako joj ime kaže, služi za programiranje 2D igara pomoću jezika Python.

UČITE OD
NAJBOLJIH !
0
NEDELJA
0
ČASA
0
POLAZNIKA

ADRESA

KONTAKT

RADNO VREME